مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج:

پایبندی به ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت: پایبندی به ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۵۹۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،مجتبی شهمراد زاده در سی وهشتمین بهار انقلاب اسلامی با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای عزیز گفت: آغاز دهه فجر خیلی از خاطرات زیبای ورود تاریخی حضرت امام (ره) را به میهن اسلامی تداعی می کند و دهه فجر یادآور رشادت ها و ایثارگری ها و مسئولیت سنگین ما در مقابل آنها است .

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وحدت و پیروی از ولایت تداوم می یابد .

همه کسانی که با گذشت، ایثار و فداکاری به رهبری حضرت امام (ره) این انقلاب را به ثمر رساندند از جان خود گذشتند اما ما باید با گذاشتن وقت بیشتر هم خدمت خالصانه ای به کشور داشته باشیم و هم اهداف انقلاب و آرمان های معمار کبیر انقلاب را برای نسل آینده تبیین نماییم .

شهمراد زاده، پیام انقلاب اسلامی را سازنده دانست و خاطر نشان کرد: امروز ایران به برکت این انقلاب و آزادی و استقلال در عرصه های علمی و فناوری، در جایگاه بلندی ایستاده و دیری نمی پاید که به یکی از کشورهای تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شود .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج بر حفظ وحدت و دشمن شناسی در جامعه اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: دولت با تدبیر، عقلانیت و همدلی در صحنه های داخلی و بین المللی با دشمن مبارزه و حقوق ملت را پیگیری می کند بنابراین با وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت و حمایت از قوای نظام باید از تفرقه اندازی دشمن برحذر باشیم تا این راه سعادت را با قوت طی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار