رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزش ابتدایی استان کرمان:

ارتقای کیفیت آموزشی، هدف از برگزاری مجمع علمی آموزگاران است

رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزش ابتدایی استان در مجمع علمی، آموزشی آموزگاران و سرگروه های آموزشی دوره ابتدایی شهرستان کهنوج گفت: ارتقای کیفیت آموزشی، هدف از برگزاری مجمع علمی آموزگاران است.

کد مطلب: ۵۶۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از کرمان،سید احمد حسینی نسب با اشاره به طرح ها و برنامه های متنوع در دوره ابتدایی گفت: این برنامه ها با هدف رشد و یادگیری دانش آموزان و تقویت قوه تفکر و خلاقیت آنها در مدارس اجرا می شود و یکی از مهمترین سیاست های وزارت در این دوره است .
وی در ادامه افزود: امروزه آموزگاران ما باید با دانش و فناوری روز همراه باشند و فعالیت ها و صلاحیت های حرفه ای خود را بالا ببرند تا بتوانند هم پا با تغییرات نوین به پیش روند و آموزش با کیفیت داشته باشند .
حسینی نسب در ادامه شکل گیری نیازهای جدید و ضرورت تحول در فرآیندها و فعالیت های آموزشی را انکارناپذیر دانست و اظهار داشت: آموزش های کارگاهی حین خدمت می تواند به عنوان یک عامل موثر در بالا بردن مهارت های حرفه ای آموزگاران مفید باشد .
رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزش ابتدایی استان در ادامه در خصوص برنامه های توانمندسازی معلمان، ارزشیابی کیفی توصیفی و جشنواره های الگوهای تدریس، درس پژوهی، جابربن حیان و نظارت بر برنامه های درسی مهارت و دانش افزایی معلمان مطالبی را به صورت پاورپوینت و مصور بیان کرد .
شایان ذکر است پس از این جلسه جلسات کارگاهی و هم اندیشی با حضور سرگروه های آموزشی استان به صورت مجزا برای آموزگاران پایه های مختلف تحصیلی مقطع ابتدایی برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار