معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

جذب500 نفر از 10 هزار نفر آزمون استخدامی در حوزه تربیت بدنی و سلامت

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: از 10 هزار نفری که از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد حدود 500 نفر سهمیه حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارتخانه است البته بازهم تاکید می کنم که طی دو سال آینده 4 هزار نفر کمبود نیرو در این بخش خواهیم داشت.

کد مطلب: ۵۵۸۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

مهرزاد حمیدی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درخصوص سهم این معاونت از آزمون استخدامی سال 95 اظهار داشت: طی مذاکراتی که با معاونت نیروی انسانی آموزش و پرورش و مدیریت دانشگاه فرهنگیان داشتیم 450 تا 500 نفر از 10 هزار ورودی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 95 وارد حوزه تربیت بدنی و سلامت خواهند شد.

وی با اشاره به تغییر ساعات درس تربیت بدنی در سال های آینده گفت: از سال آینده پایه یازدهم مستقر می شود که یک ساعت اضافه تدریس در تربیت بدنی خواهیم داشت و سال بعد از آن هم پایه دوازدهم مستقر می شود و ما به این ترتیب 4 هزار نفر کمبود نیرو خواهیم داشت که باید از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در سال های آینده به دلیل روند صعودی بازنشستگان نیاز ما به نیروی انسانی افزایش می یابد که امیدواریم از طریق آزمون های استخدامی و ورودی های دانشگاه فرهنگیان آن را تامین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار