پویش مردمی چهلواره نقش شعور در زنجان برگزار شد.

مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای زنجان با هدف پاسداشت محیط زیست و تبین حفاظت از محیط زیست به عنوان یک باور ذهنی در بین دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان و اساتید پویش مردمی چهلواره نقش شعور را اجرایی کرد.

کد مطلب: ۵۵۳۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، پویش مردمی چهلواره نقش شعور با اجرای طرح سما دوستدار محیط زیست در زنجان برگزار شد.

حمید ماکوئی معاون دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما زنجان گفت: مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای زنجان با هدف پاسداشت محیط زیست و تبین حفاظت از محیط زیست به عنوان یک باور ذهنی در بین دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان و اساتید پویش مردمی چهلواره نقش شعور را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای سمای زنجان و شهرداری زنجان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این پویش با شعار «من عاشق امام حسینم(ع) و سما دوستدار محیط زیست» اجرایی شد.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: این پویش روز اربعین حسینی در حد فاصل بین سبزه میدان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با پیام« هر زباله‌ای که به زمین می‌اندازیم، قامت انسانی را خم می‌کند» اجرایی شد.

ماکوئی افزود بیش از 100 دانش آموز و دانشجوی این مرکز آموزشی و فرهنگی اعم از مدارس و آموزشکده با کاورهای مخصوص در اجرای برنامه چهلواره نقش شعور فعالیت و همکاری کردند.

معاون دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما زنجان افزود: در قالب اجرای پویش مردمی سما دوستدار محیط زیست ضمن جمع آوری زباله های مسیر عزاداری حسینه اعظم زنجان، بار دیگر عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی علاوه بر شور حسینی‌شان، شعور عدم ریختن زباله را نیز در ایام عزاداری سالار شهیدان و همه روزها تبیین و ترسیم نمودند.

پویش مردمی چهلواره نقش شعور، از طی عزاداری حسینیه اعظم زنجان اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار