قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت خبر داد؛

اولویت وزارت صنایع رفع مشکلات واحدهای صنعتی راکد است

خبرگزاری پانا: قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت وزارت صنایع رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال و راکد است.

کد مطلب: ۳۹۲۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت وزارت صنایع رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال و راکد است.

"سید طاهر طاهری" در بازیدی از کارخانه قند، گلوکز و نشاسته یاسوج افزود: قرار که کارخانه قند یاسوج از بانک تجارت به بخش خصوصی واگذار شود در صورتی که به بخش خصوصی و سرمایه گذار جدید واگذار شود، قطعا فعال خواهد شد.

وی اظهارکرد: کارخانه های قند در سطح کشور از اهمیت خاصی برخوردارند و وزارت صنایع نیز از این واحد های صنعتی حمایت می کند و دنبال رفع مشکلات آنهاست.

قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: امیدواریم که کارخانه قند یاسوج به بخش خصوصی واگذار شود تا رونق پیدا کند و تا قبل از برداشت چغندر مجددا فعال شود.

کارخانه قند، گلوکز، نشاسته و دکستروز یاسوج متاسفانه در سال ۱۳۸۴ مشکلات رکود گریبان گیر این واحد صنعتی شد و نتیجه آن تعطیلی خطوط تولیدی آن تا سال ۱۳۹۲ بود که فعالیتش دوباره آغاز شد اما مدتی است که تعطیل و راکد شده است. ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از کارخانه قند یاسوج امرار معاش می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار