با پایان دوره آموزش خبر نگاری در ناحیه ۲ کرج

پیشتازان ناحیه 2 کرج با مسئول خبر پانا در استان البرز دیدار کردند

دانش آموزان پیشتاز ناحیه 2 کرج پس از اتمام دوره آموزش خبر نگاری ، با مسئول نمایندگی خبر گزاری پانا در استان البرز دیدار کردند

کد مطلب: ۳۸۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

ارسلان فرضی مسئول برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری در آموزش و پرورش ناحیه2 کرج در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : به منظور تکمیل برنامه آموزشی این دوره ، دانش آموزان با مسئول خبر گزاری پانا در استان البرز دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که با استقبال گرم مسعود مهران نیا مسئول خبرگزاری پانا دراستان البرز روبرو شد، دانش آموزان نکته نظرات آموزشی و تکمیلی را در طرح سئوال ارائه نمودندومهران نیا در این دیدار که به مدت یک ساعت به طول انجامید ضمن بیان تاریخچه ازتشکیل خبر گزاری پانا ، گفت: خبر نگاری یک شغل سخت و در عین حال شیرین است وباید نگاه شما به خبر و خبرنگاری یک نگاه بی طرفانه اما کنجکاو باشد .

وی توجه به مکان زمان و جلوه های اثر بخشی به خبر و انگیزه های که می تواند در مخاطبان ارزش خبری بوجود آورد را یاد آوری نمودواظهارداشت: یکی از ویژگی هایی که یک خبر نگار باید داشته باشد به روز بودن و داشتن اطلاعات کافی از مسایل اجتماعی است که باید در سایه تحصیل دانش و معارف گوناگون حاصل شود .

مسئول خبرگزاری پانا دراستان البرزگفت:اخلاق نیک و صبور بودن ،اطلاعات کافی ومطالعه نیز از ضروریات یک خبرنگار ارزشی می باشد.

وی افزود :بیشتر خبرنگارانی که هم اکنون در عرصه های خبری در رسانه های مختلف مشغول به کار هستند ، همین دانش آموزانی بودند که باآموزش اولیه خبرنگاری در خبرگزاری پاناآشناشدند وامروز به عنوان یک خبرنگارحرفه ای مشغول بکار هستند. .

در این دیدار،مسعودمهران نیا از زحمات و تلاشهای دانش آموزان و مربی آنان تقدیر و هدیه ای از طرف خبر گزاری پانا به دانش آموزان اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار