امام جمعه بخش چیتاب:

امروزه والدین نسبت به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان بی‌توجه هستند

یاسوج (پانا) - امام جمعه بخش چیتاب در دیدار با رئیس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مربیان پیشتاز و فرهنگیان عنوان کرد امروزه والدین نسبت به مهارت آموزی دانش‌آموزان بی توجه هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امروزه والدین نسبت به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان بی‌توجه هستند

حجت الاسلام والمسلمین سید فرج الله پـژمان در این دیدار که ائمه جماعت روستاهای بخش چیتاب نیز حضور داشتند مهارت آموزی دانش آموزان را یک ضرورت بیان کرد و اظهار کرد: در گذشته دانش‌آموزان پا به پای خانواده‌ها در همه مهارت های زندگی فعالیت داشتند و کمک کار خانواده بودند اما امروزه تقریباً جای این مسایل خالی است و والدین نسبت به خلاقیت ها و مهارت آموزی دانش آموزان بی‌توجه هستند.

امام جمعه بخش چیتاب گفت: اگر دانش آموز از نظر درسی و علمی نمونه باشد اما هیچ گونه مهارتی نداشته باشد این دانش آموز تک بعدی رشد یافته است.

وی تصریح کرد: در این دو سالی که بیماری کرونا همه گیر شده است خیلی از مشکلات را شناختیم، پدر و مادرها درک کردند که معلمان در کلاس درس چه سختی ها می کشند و همه آنها آرزو می کنند که ای کاش یک روز زودتر مدارس حضوری شود.

حجت السلام و المسلمین پژمان با اشاره به اینکه بی انصافی است اگر بخواهیم همه مشکلات و آسیب ها را گردن آموزش و پرورش بیندازیم اظهار کرد: وقتی دانش‌آموزان نتوانند ارتباط اجتماعی مناسبی داشته باشند و مهارت های لازم زندگی را کسب کنند قطعا خانواده‌ها و جامعه نیز مقصر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار