رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور مطرح کرد؛

فعالیت هر چه بیشتر کمیسیون های مجلس دانش آموزی در سطح استانها

خبرگزاری پانا : رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور از فعالیت کمیسیون ها ی مجلس دانش آموزی در سطح استانها خبر داد تصریح کرد : امسال یکی از سیاست های مجلس دانش آموزی فعالیت هرچه بیشتر دانش آموزان در استانها بصورت کمیسیون ها می باشد.

کد مطلب: ۲۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، زهرا پناهی روا صبح امروز در نشست دانش آموزان مجلس دانش آموزی و مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال کنفراس با بیان این مطلب که خراسان جنوبی یکی از فعالان خوب در عرصه دانش آموزی است، اظهار کرد : مجلس دانش آموزی در نظر دارد فعالیت دانش آموزان را در استانها بیشتر و کمیسیون ها در سطح استانها فعالیت نمایند و نمایندگان شورای دانش آموزی با نمایندگان مجلس دانش آموزی تبادل نظر و مشکلات دانش آموزان را با کمک مسئولین برطرف نمایند .

وی مجلس دانش آموزی را تمرینی برای آینده دانش آموزان دانست و افزود : مجلس دانش آموزی در نظر دارد که مدیران خوب و صالحی را برای جمهوری اسلامی تربیت کند.

پناهی روا بر هماهنگی مدیران سازمان دانش آموزی و معاونان پرورشی تاکید کرد و ادامه داد: سازمان دانش آموزی و معاون پرورشی باید در کنار در تمام مورارد همگام و همسو باشند.

وی به انتخابات دوره ششم مجلس دانش آموزی اشاره و افزود: در این دوره برای انتخاب نمایندگان شرط معدل قرار گرفت تا دانش آموزانی به مجلس دانش آموزی راه یایند که از نظر علمی توانمند باشند .

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور با بیان این مطلب که از 7 نفر هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی یک نماینده خراسان جنوبی هستند، اظهار کرد : حضور این نماینده در هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی نشان دهنده ظرفیت خوب این استان است.

وی تصریح کرد:مجلس دانش آموزی و دبیرخانه آن موظف است ،سیاست های وزارت آموزش و پرورش را تبیین کند و هدف ما این است که به نقطه ای برسیم تا کمک وزارت آموزش و پرورش و یار آن باشیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار