بازدهی مناسب مجلس دانش‌آموزی در گرو همکاری کمیسیون‌های تخصصی است

تهران(پانا)- هیئت رئیسه سه کمیسیون علمی و آموزشی، اخلاقی و تربیتی، ورزش و سلامت کشور، مجلس دانش آموزی در نشستی مجازی به میزبانی کمیسیون علمی و آموزشی گردهم آمدند تا برای ایجاد وحدت و اتحاد در میان کمیسیون های تخصصی برای انسجام بیشتر و عملکردی بهتر و همفکری و تبادل نظرات بین هیئت رئیسه های کمیسیون قدمی نو برداشته و از رقابت میان کمیسیون های تخصصی جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدهی مناسب مجلس دانش‌آموزی در گرو همکاری کمیسیون‌های تخصصی است

نشست مشترک میان کمیسیون های سه‌گانه اخلاق و تربیتی، علمی و آموزشی و ورزش و سلامت مجلس دانش آموزی با حضور محمد محمدی؛ ریاست کمیسیون علمی آموزشی، یحیی عطالو؛ رییس کمیسیون اخلاق و تربیت، ایلیا کابلی؛ رئیس کمیسیون ورزش و سلامت، جاوید کسوت آرا؛ نایب رئیس کمیسیون علمی آموزشی، مهدی ستاری؛ نایب رئیس کمیسیون اخلاق و تربیت، سحر غلامی؛ منشی پارلمان کشوری مجلس دانش آموزی، امیر مهدی ساکی؛ منشی کمیسیون ورزش و سلامت و مبینا تمیزی؛ منشی کمیسیون اخلاق و تربیت به صورت مجازی برگزار شد.

سحر غلامی؛ منشی پارلمان کشور به نمایندگی از اعضای پارلمان، میهمان این سه کمیسیون شدند تا پل ارتباطی میان هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی و هیئت رئیسه پارلمان در این گفت و‌گوی دوستانه باشند. در این نشست اعضای هیئت رئیسه هر کمیسیون بیاناتی مبنی بر ایجاد اتحاد و یکپارچگی میان اعضای کشور داشتند و به تاکید بر همدلی و پرهیز از رقابت ناسالم میان اعضا پرداختند.

در ابتدا محمد محمدی؛ ریاست کمیسیون علمی آموزشی، موضوع این نشست را همکاری و ارتقای کمیت و کیفیت و بررسی مشکلات دانش آموزان دانست و ادامه داد: این نشست به عنوان سرآغاز همکاری و فعالیت های سه کمیسیون است و قطعا در ادامه با قوت بیشتر به راه خود ادامه خواهیم داد و ان شاءلله با توکل به پروردگار اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

در ادامه، یحیی عطالو؛ رییس کمیسیون اخلاق و تربیت با تایید اظهارات محمدی گفت: اگر می خواهیم فعالیت های ما در سطح کشوری بازدهی مناسب داشته باشد، باید کمیسیون های تخصصی همکاری های همه جانبه داشته باشند و این امر در دوران مجازی بیش از پیش حائز اهمیت است.

وی همچنین افزود: ما آمادگی کامل برای عملی کردن مصوبات هیئت رئیسه مجلس را داریم و خواهشمندیم که کمیسیون های تخصصی را در تمام فعالیت ها سهیم کنند تا خروجی های بهتر در سطح کشوری داشته باشیم.
سحر غلامی؛ ضمن ابراز خرسندی از برقراری اتحاد و همکاری در کمیسیون ها گفت: با برقراری همفکری و همکاری می توانیم گام های بزرگی برداریم و با تاکید بر صحبت های یحیی عطالو پیرامون برقراری اتحاد و همکاری بین کمیسیون ها و هیئت رئیسه این وعده را داد که همکاری حداکثری را انجام داده و پیگیری لازم را در این رابطه انجام می دهد و برای اجرایی شدن طرح ها و برنامه های مفید و قابل اجرا تلاش خود را خواهد کرد.

ایلیا کابلی؛ رئیس کمیسیون ورزش و سلامت ضمن تاکید بر اهمیت اتحاد در کمیسیون ها گفت: برای رسیدن به اتحاد باید اهداف مشترک را در نظر بگیریم زیرا چنین تصمیم و توافقی که در جهت رسیدن به هدف های مشترک تعیین شده شکل می گیرد، برای تحقق همکاری بیشتر، حائز اهمیت است. کمیسیون ها باید روی تمام جزئیات مسیری که با هم طی خواهند کرد توافق داشته باشند و چتر حمایت خود را در تمام طول این راه بگسترانند.

جاوید کسوت آرا؛ نایب رئیس کمیسیون علمی آموزشی با تاکید بر اهمیت کار گروهی گفت: با همکاری بیشتر، وحدت و همدلی دربین کمیسیون ها حاکم می شود و ایده های سازنده و نتایج مطلوب ظهور پیدا می کند که این همکاری به عنوان عاملی برای تقویت، تعالی و رشد فرهنگ اعتماد، وحدت و همدلی است.

مهدی ستاری؛ نایب رئیس کمیسیون اخلاق و تربیت، ضمن تاکید بر اهمیت نقش تعاون و همکاری گفت: در مجلس برای کسب توفیق در تحقق اهداف و برنامه های جامع و قابل اجرا باید همکاری وجود داشته باشد تا بتوان به موفقیت های عالی دست پیدا کرد و ما در این راه پذیرای همکاری، همفکری و ایده های سازنده دیگر کمیسیون ها هستیم.

مبینا تمیزی؛ منشی کمیسیون اخلاق و تربیت ضمن بیان خرسندی خود از اتحاد کمیسیون ها اذعان کرد: بدیهی است که موضوعات و مباحث بسیاری وجود دارد که ما با همکاری و همیاری کمیسیون ها می توانیم به بهترین نحو اجرا کنیم چرا که در سایه تعاون است که می توان استعدادهای خود را بروز داد و از توانمندی آنها بهره برداری کرد.

امیر مهدی ساکی؛ منشی کمیسیون ورزش و سلامت، یکی از ضروری‌ترین عوامل تحقق اهدافِ هر سازمان را کار گروهی دانست و افزود: در این همکاری می‌توانیم دستاورد و یافته‌های خود را با بقیه کمیسیون ها به اشتراک بگذاریم و به معلومات خود اضافه کنیم.

جاوید کسوت آرا با تاکید بر اتحاد همیشگی کمیسیون ها گفت: تا به امروز همکاری و هماهنگی لازم بین کمیسیون ها برقرار بوده و از آنجایی که مجلس یک نهاد صنفی مشورتی است و این امر نیازمند اتحاد و مشورت در بین کمیسیون ها استف باید در برقراری ثبات و پایداری این اتحاد کوشا باشیم.

او در پایان افزود: با در نظر گرفتن اهداف مشترک و اتحاد و همدلی به سوی تحقق آرمانها گام خواهیم برداشت، چرا که افزایش بهره‌وری تنها با همکاری تنگاتنگ کمیسیون ها محقق می‌شود.

خبرنگار دانش آموز پانا، آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار