ناحیه۷مشهد رتبه برتر آموزش بنیادین استان را کسب کرد

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش ناحیه ۷ مشهد گفت ناحیه 7 توانست رتبه برتر را در بخش آموزش بنیادین از آن خود کند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ناحیه۷مشهد رتبه برتر آموزش بنیادین استان را کسب کرد

احمد سالاری در آئین تجلیل از برترین های طرح و برنامه های آموزش بنیادین گفت: هنگامی‌که از تعلیم و تربیت سخن می‌گوییم، درواقع از نوعی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی حرف می زنیم که در ابعاد مختلف روح و بدن انسان قرار دارند و انسان برای رسیدن به کمال مطلوب خود نیازمند آن است که با یاری دیگران آن‌ها را به فعلیت برساند یا آن‌ها را تصحیح هدایت کند.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان‌های بلند نظام اسلامی است و رهبر معظم انقلاب نیز به‌عنوان یک کارشناس خبره در حوزه تعلیم‌وتربیت و فرهنگ، از این سند دفاع کرده و از آن با تعابیری مانند افتخارآمیز، پیشرو و جامع یاد می‌کنند و ما هم در آموزش و پرورش ناحیه۷ تلاش می کنیم تا این سند عملیاتی شود.

وی گفت: در قسمت استانی در بخش درس پژوهی ناحیه۷ توانست رتبه دوم در ۳تیم منتخب جشنواره شوند و همچنین همکاران در طرح تابان و طرح تجربیات یادگیری موفق به کسب رتبه شدند.

سالاری گفت: امسال بعنوان دبیرخانه دست نوشته هایی طلایی در دو قسمت همکاران و دانش آموزی بودیم که در سطح استان همکاران امروز اختتامیه برگزار شد و از همکارانی که منتخب شده بودند در سطح استان تقدیر بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار