معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

اجرای طرح کاروان باران مهر برای کودکستان‌های مناطق محروم‌‌ خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت مجموعه بسته‌‌های آموزشی در قالب ۳ بسته تخصصی که مجموعا شامل ۹۰۰ جعبه محتوایی است‌ امروز با عنوان کاروان باران مهر به کودکستان‌های مناطق محروم و لازم التوجه ارسال شد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کاروان باران مهر برای کودکستان‌های مناطق محروم‌‌ خراسان رضوی

آذر رشیدی گفت: در این طرح ۳۰۰ مجموعه بسته‌‌ آموزشی در قالب 3 بسته تخصصی در هر مجموعه و با توجه به نیاز‌های کودکان در سنین قبل از ورود به دبستان را در اختیار کودکستان‌های مناطق محروم و لازم التوجه قرار دادیم.

وی در ادامه گفت: ما در استان حدود ۴۸۹ کودکستان روستایی داریم که در این فاز ۳۰۰ مرکز باتوجه به ضرایب محرومیت و همچنین نیاز به حمایت مشخص شده‌اند تا باران مهر، محبتش را شامل حال کودکان خراسانی کند.

وی خاطر‌نشان کرد: امروز با افتخار اصل محرومیت‌زدایی که برگرفته از منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است؛ با درایت مدیرکل محترم و حمایت‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را سرمشق خود در معاونت آموزش ابتدایی قرار داده و در راستای آن فعالیت می‌کنیم‌.

رشیدی گفت: ان شالله با تمام توان فصل جدیدی را در راستای حمایت از کودکان و گسترش عدالت تربیتی و آموزشی در استان آغاز خواهیم کرد و باور داریم که بازی و تفریح حق کودکان است پس برای بارور‌سازی آن نیاز به حمایت و گسترش تفکر و توجه به سنین اوان کودکی داریم.

‌دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار