سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود

مریم عرب نژاد، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قالب ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در ۲ سطح کشف محور و تقاضا محور برگزار می‌شود که در بخش کشف محور، افرادی که در فعالیت‌های مربوط به جوانی جمعیت فعال بودند، معرفی و تجلیل خواهند شد.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم اضافه کرد: سطح تقاضامحور به صورت خوداظهاری است که با فراخوان‌هایی که در سطح فضای مجازی صورت می گیرد، فعالان می‌توانند با ارسال آثار، خود را معرفی کنند.

وی تصریح کرد: رویداد فوق در هفت بخش شامل خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

عرب‌نژاد با بیان این‌که آثار شرکت‌کنندگان در سه سطح ارزیابی می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار توسط پنج نفر از داوران بررسی می‌شود و علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار به دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۰۲۵۳۱۶۲۰۲۶۳ و۰۹۳۳۰۹۹۷۹۸۶ تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار