معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش

فاطمه زهرا سلطانی‌نژاد مهر تایید حاج قاسم را گرفت

کرمان (پانا) - معصومه نجفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مراسم یادبود دانش آموز شهید مدرسه نظریان، شهیده فاطمه زهرا سلطانی نژاد گفت فاطمه زهرا مهر تایید حاج قاسم را گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه زهرا سلطانی‌نژاد مهر تایید حاج قاسم را گرفت

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مراسم یادبود دانش آموز شهید فاطمه زهرا سلطانی گفت: صحبت هایم را با سلام شروع می کنم، کلمه ای که هر روز استفاده می کنید. وقتی به کسی سلام می کنید یعنی با او دوست هستید و در کنار او احساس امنیت می کنید. سلام نام خداوند است، پس خداوند به همه ما سلام می کند و مراقب ماست.

وی بیان کرد: امروز در کلاس همکلاسی شما فاطمه زهرا هستیم، خداوند خیلی ویژه به او سلام کرده است و این نشان دهنده ارزش اوست که شما باید افتخار کنید که دوست او هستید.

نجفی افزود: خداوند در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگترین عیدی را به فاطمه زهرای ما داد که این عیدی نصیب هر کسی نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: اینجا کلاس درس است و معلم این کلاس فاطمه زهرای عزیز ماست. یک نکته را باید در این کلاس درس بگویم، دلیل خلقت انسان این است که انسان باید بندگی خدا را بکند یعنی در مسیر حقیقت حرکت کنیم و در مقابل ظلم و ظالم بایستیم. اگر دیدید کسانی رفتارهای وحشیانه مانند حادثه 13 دی ماه گلزار شهدای کرمان را انجام دادند، باید در مقابلشان بایستیم. فاطمه زهرا و مادر شهیدش در واقع به جمعی پیوستند که خدا انتخابشان کرده تا در مقابل ظلم بایستند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: فاطمه زهرا مهر تایید حاج قاسم را گرفت و جاودانه و آسمانی شد. اسم فاطمه زهرا هم مانند دیگر شهدا دانش آموز جاودان شد. در پایان امیدوارم فاطمه زهرا برای همه ما دعا کند تا رستگار شویم.

لازم به ذکر است فاطمه زهرا سلطانی در حادثه تروریستی 13 دی ماه گلزار شهدای کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار