معاون پرورشی دبستان شهدای فرهنگی:

ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی دبستان شهدای فرهنگی گفت زن یکتا موجودی است که می‌تواند از دامن خود، افرادی به جامعه تحویل دهد که از برکاتشان یک جامعه، بلکه جامعه‌ها به استقامت و ارزش‌های والای انسانی کشیده شوند و همچنین زن نقش بزرگی در اجتماع دارد، زن مظهر تحقق آمال بشر است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است

افتخار السادات آتشی گفت: اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید و اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه‌اى است که ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است همان طور که پیشوایان دینى ما همیشه و در همه حال، مردم را به ارزش این کار بزرگ تذکر مى‌دادند و حساسیت آن را در پیچ و خم‌هاى زندگى فردى و اجتماعى نشان مى‌دادند.

وی افزود: خداوند متعال در خلقت زن به‌عنوان شریک زندگی و پرورش دهنده کودکان برای ساختن جامعه و افرادی متعهد، سازنده و الگوی اخلاق حسنه و دوری از هرگونه زشتی که انسان‌ها را در راه تعالی و رسیدن به کمال انسانیت و هدف آفرینش پروردگار عالم با ارسال رسولان که عبودیت و خدمت به همنوعان بشر می‌باشد آفریده است.

وی ادامه داد: کمال انسانیت توسط زنان و مادران انجام میگیرد تا جائیکه از دامن زن مرد به معراج رود و در محبت و عاطفه زن است که ریحانه بوده و می‌تواند انسان مورد رضای الهی را در تمام عرصه های مطلوب با هدایت و مشیت پروردگار محقق کند.

آتشی ادامه داد: زن امروز واجد ارزش بسیار است، زن در خانه فرهنگ را به گونه ای در نقش همسر و نیز مادر برای کودک نشان می دهد و از سوی دیگر در محیط کار همراه با اجتماع در انتقال فرهنگ و انجام آداب، سنن و باورها و اعتقادات جامعه، رضایت کارفرمای خویش را تأمین می نماید. این حرکت زن از خانواده تا ظهور در اجتماع است.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار