اختصاص ۲۵ هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل از اختصاص ۲۵ هکتار زمین در شهرستان نمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۲۵ هکتار زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت در اردبیل

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل کمبود زمین ملی و دولتی در شهرستان‌های اردبیل، نیر و سرعین، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اختصاص ۲۵ هکتار زمین مرغوب در شهرستان نمین بنام شهرک امام رضا (ع) به عنوان نزدیک‌ترین منطقه به مرکز استان در حال اجراست.

وی افزود: در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان اردبیل تاکنون یک هزار و ۶۶۷ خانواده متقاضی دارای سه فرزند و بیشتر بر اساس ماده چهار قانون حمایت از جوانی جمعیت برای دریافت زمین در استان اردبیل ثبت‌نام کردند که زمین مورد نیاز آنها در قالب ۳۰۰ قطعه به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ثبت‌نام خانواده‌های چهار فرزندی در طرح جوانی جمعیت گفت: ۳۶۰ خانواده چهار فرزندی زیر۲۰ سال نیز در این طرح ثبت‌نام کردند که هزینه آماده‌سازی زمین برای این متقاضیان رایگان است.

حیدری ادامه داد: در ساخت شهرک امام رضا (ع) فضای آموزشی، بهداشتی و درمانی، مراکز تفریحی، خدماتی و اداری جهت آسایش و رفاه ساکنان پیش‌بینی شده است.

وی درباره آخرین وضعیت طرح‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن شهرستان نمین تصریح کرد: از مجموع ۲۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در نمین ۴۸ واحد به‌صورت پنج قطعه چهار واحدی در هفته دولت سال جاری افتتاح شد و عملیات نازک‌کاری ۲۰ واحد دیگر هم شروع شده که در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: عملیات احداث ۴۰ واحد مسکن در شهرستان نمین در مرحله اتمام اسکلت و ۴۰ واحد دیگر هم در مرحله اتمام سقف اول با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد است ، علاوه بر این ۷۶ واحد مسکونی هم در این شهرستان در قالب گروه ساخت چهار واحدی تحویل بنیاد مسکن شده که ۴۸ واحد آن در مرحله خاک‌برداری و پی‌کنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار