‌اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
‌اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ‌سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ مسابقات ملی فراگیر پزشکی با فراهم کردن دسترسی به آموزش پزشکی، تفکر عملی در علوم پایه و استدلال بالینی این امکان را برای دانش‌آموزان متوسطه فراهم می‌کند تا با دورنمای رشته پزشکی آشنا شوند و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه خود را در این رشته شناسایی و شکوفا کنند. شرکت‌کنندگان، تشویق خواهند شد تا تفکر راهبردی را در خود توسعه داده و به پیشرفت‌های پزشکی کمک کنند و از نزدیک شاهد مسائل و احتمالات شغلی در رشته پزشکی باشند.

از جمله اهداف مسابقات ملی فراگیر پزشکی می‌توان به افزایش دانش پزشکی، گسترش مهارت‌های عملی، تبیین و هدایت‌گری، تقویت تفکر راهبردی، تسهیل شبکه‌سازی و مربیگری اشاره کرد.

مخاطب این کارسوق، تمامی دانش‌آموزان متوسطه دوره اول و دوم سراسر کشور هستند.

این مسابقات در 2 مرحله غیرحضوری و حضوری مطابق تقویم اجرایی مندرج در بند «ط» در 2 سطح متفاوت ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود.

این مسابقات در ۴ مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول و دوم به‌صورت انفرادی و مرحله سوم و چهارم برای دانش‌آموزان منتخب به‌صورت گروهی و در قالب گروه‌های ۳ نفره برگزار خواهد شد.

فرآیند انتخاب هم‌گروهی برای دانش‌آموزان منتخب در مراحل سوم و چهارم متعاقبا در سایت رسمی مسابقه و پورتال دانش‌آموزان برگزیده اعلام خواهد شد.

سایت و نحوه ثبت‌نام شرکت‌کنندگان اولین دوره از مسابقات در سایت رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به آدرس https://med.sampad.gov.ir انجام می‌پذیرد.

بازه زمانی ثبت‌نام از ۱۵ تا ۲۵ آبان است.

آزمون مرحله اول به‌صورت غیرحضوری و همزمان در سراسر کشور در تاریخ ۲۴ آذر‌ ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

آزمون مرحله دوم به‌صورت حضوری و همزمان در سراسر کشور در تاریخ ۳۱ فروردین‌‌ ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نفرات منتخب آزمون حضوری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌‌ ۱۴۰۳ معرفی خواهند شد و دانش‌آموزان منتخب در سراسر کشور باید در گروه‌های 3 نفره، پروژه تیمی خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌‌ ۱۴۰۳ انتخاب و تا تاریخ ۲۰ تیر‌ در سامانه بارگذاری کنند.

مرحله نهایی مسابقات ملی فراگیر پزشکی بین نفرات برتر از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ مرداد‌ 1403 در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

هزینه شرکت در اولین دوره مسابقات فراگیر پزشکی ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل پانصد هزار تومان است که باید به صورت آنلاین در سایت رسمی مسابقات از درگاه الکترونیک پرداخت شود.

جوایز:

تیم اول: اختصاص مبلغ ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تیم اول (مبلغ اهدایی به هریک از اعضا: ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به همراه مدال طلای اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی

تیم دوم: اختصاص مبلغ ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال به تیم دوم (مبلغ اهدایی به هریک از اعضا : ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به همراه مدال نقره اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی

تیم سوم : اختصاص مبلغ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تیم سوم (مبلغ اهدایی به هریک از اعضا : ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به همراه مدال برنز اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی

دریافت لوح تقدیر از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تمامی دانش‌آموزان منتخب و شرکت‌کننده در مرحله چهارم

جهت دریافت شیوه‌نامه اولین دوره کارسوق فراگیر و مسابقات ملی پزشکی در اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار