رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

اجرای برنامه‌های‌ بنیادین در سمپاد منجر به تحقق شایستگی‌ها در دانش‌آموزان می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ‌گفت در ایران ‌با انجام پژوهش‌های گسترده حدود ۲۵شاخصه و شایستگی مهم فراهم شده است که این مهم با ایجاد و اجرای برنامه‌هایی بنیادین در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، قابل تحقق در هویت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های‌ بنیادین در سمپاد منجر به تحقق شایستگی‌ها در دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، الهام یاوری با اشاره به چشم‌انداز «هر نیاز کشور، یک سمپادی آماده اثرگذاری» گفت: دانش‌آموزان نخبه و تیزهوش مطرح در سطوح جهانی دارای مشخصه‌هایی هستند که در ایران هم با انجام پژوهش‌های گسترده حدود ۲۵شاخصه و شایستگی مهم فراهم شده است که این مهم با ایجاد و اجرای برنامه‌هایی بنیادین در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، قابل تحقق در هویت دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در دفترچه آزمون سراسری کد رشته محل‌هایی با هدف جذب معلمان سمپادی ایجاد شد که اتفاق مبارکی در جهت ارتقای بیش از پیش مدارس سمپاد در سطح جهانی خواهد بود که در آینده شاهد آن خواهیم بود.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور در ادامه با الهام از تعابیر رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی معلمان سمپاد را افسران گمنام سپاه پیشرفت کشور نامید و در ادامه با تشریح الگوی تربیتی برای مدارس سمپاد از اهمیت آن در تربیت تمام‌ساحتی فارغ‌التحصیلان سمپاد خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار