سرپرست آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد؛

آغاز مرحله فرآیند تکمیلی و گزینش عمومی داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری

یاسوج (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت مرحله تشکیل پرونده برای شرکت در مصاحبه ارزیابی فرآیند تکمیلی و گزینش عمومی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری و استثنایی استان از روز 18 اردیبهشت بر اساس اولویت‌بندی حروف الفبا آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله فرآیند تکمیلی و گزینش عمومی داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛ محمد جمالی افزود: در آزمون استخدامی امسال 240 نفر خانم و 288 نفر آقا در این مرحله جهت طی کردن فرآیند ارزیابی و گزینش، پذیرش شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا 27 اردیبهشت ادامه داشته باشد.

وی گفت: علاوه بر 528 نفر پذیرش‌شده در مرحله اول در استان، کار گزینش بیش از 700 نفر از پذیرفته‌شدگان بومی که در دیگر استان‌ها پذیرش شده‌اند نیز بر اساس فرم‌های تحویلی به هسته گزینش آموزش و پرورش استان انجام خواهد شد.

جمالی با اشاره به اهمیت مرحله گزینش عمومی در جذب نیروی انسانی توانمند و اثربخش در سطح مجموعه تعلیم و تربیت استان بیان کرد: گزینش اصلح باید به اولویت اصلی گزینشگران مبدل شود و بر این اساس از همه شاخصه‌های انتخاب اصلح استفاده کنند تا بهترین‌ها برای این حرفه مقدس انتخاب شوند.

وی افزود: همکاران ما در هسته گزینش با استفاده از ظرفیت‌های موجود به شکل مناسب و بر اساس شیوه‌نامه‌های تخصصی، گزینش این داوطلبان را صورت می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار