بازی‌های تابستانی ‌ناشنوایان روسیه‌؛ ‌پیروزی‌های پی در پی «کاروان محرم» ایران

تهران (پانا) - ‌سومین روز از بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در روسیه، با کسب 5 مدال در رشته جودو، صعود تیم ملی تنیس روی میز آقایان به نیمه نهایی و پیروزی حساس توسط فوتبالیست‌ها برای کاروان ناشنوایان کشورمان پایان یافت‌.

کد مطلب: ۱۳۹۰۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های تابستانی ‌ناشنوایان روسیه‌؛ ‌پیروزی‌های پی در پی «کاروان محرم» ایران

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان‌، در سومین روز از بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در اوفای روسیه از صبح امروز جودوکاران کشورمان در 6 وزن به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند و در پایان صاحب 1 مدال نقره و 4 مدال برنز شدند.

‌در وزن 100 کیلوگرم فرید عساکره مدال نقره را به دست آورد‌، مهرداد بداغی در وزن 66 کیلوگرم ‌، علی سلحشور در وزن 73 کیلوگرم‌، حسین اله کریمی در وزن 90 کیلوگرم و فربد سلیم دانایی در وزن +100 کیلوگرم پس از رقابت با حریفان سرسخت و قدر خود از کشورهای روسیه‌، تاجیکستان‌، عراق و قزاقستان به مدال برنز دست یافتند، امیرمحمد دفتری نیز از کسب مدال بازماند‌‌.

‌در تنیس روی میز‌، در بخش آقایان ورزشکاران از 9 کشور در سه گروه 3 تیمی از صبح امروز - ‌با هم رقابت کردند و تیم کشورمان تیم‌های بلاروس و ازبکستان را با نتایج 3 بر صفر شکست داد و به عنوان تیم اول از گروه خود به همراه تیم‌های روسیه و عراق عصر امروز برای کسب عنوان قهرمانی مصاف خواهند کرد.

‌در فوتبال‌، فوتبالیست‌های ناشنوای کشورمان در یک بازی زیبا و دیدنی با گلهای میلاد محمدی، شاهین فصیحی و ایمان محبی تیم عراق را شکست دادند‌.

‌در دوومیدانی نیز یاشار وقار در 110 متر مانع با رکورد 17.22 چهارم و در پرتاب نیزه با رکورد 42.85 جایگاه پنجم را به دست آورد‌، امیرمحمد پاشاپور در پرتاب نیزه با رکورد 49.73 چهارم شد‌، علی علیزاده هم در ماده 800 متر‌، پس از ثبت رکورد قابل توجه 1.59 در نیمه نهایی در در مرحله فینال با رکورد 2.00 به مقام هفتم رسید‌.

‌در ادامه این مسابقات ورزشکاران کشورمان در تنیس روی میز بانوان و آقایان‌، کاتای تیمی و دوومیدانی در ماده 200 متر عصر امروز ‌به مصاف حریفان می‌روند.

‌کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال‌، جودو‌، ‌دوومیدانی و تنیس روی میز ‌در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار