مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

پیام زندگی سالم با زبان فرهنگ و هنر، بهترین ابزار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، زبان فرهنگ و هنر را بهترین ابزار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام زندگی سالم با زبان فرهنگ و هنر، بهترین ابزار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

مسعود سعادتی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی استان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری این جشنواره با همکاری همه دستگاه‌ها مقدور است و بر کسی پوشیده نیست که مهم‌ترین نگرانی و دغدغه اصلی کشور بحث آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: در چند صد سال اخیر به‌ویژه از زمانی که اهمیت منطقه ایران برای کشورهای خارجی مشخص شده، هدفشان این است که نوجوانان و جوانان گرفتار مشکلاتی شوند که فرصت فکر کردن به مسائل اصلی را نداشته باشند.

سعادتی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان، سرمایه‌های یک کشور هستند و بصیرت این عزیزان، اجازه عملیاتی شدن اهداف دشمنان را نمی‌دهد، ادامه داد: پیام زندگی سالم را باید در قاب فرهنگی و هنری عرضه کنیم و هنر و فرهنگ، خودشان از ابزارهای مهم آموزش مبارزه با آسیب‌های اجتماعی هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: با کمک اولیا که در کنار معلمان و دانش‌آموزان هستند می‌توان ترویج زندگی سالم داشته و مسیر درست را نشان داد.

وی به استقبال پرشور دانش‌آموزان از جشنواره نوجوان سالم اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش، تکیه‌گاه بزرگی برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

دانش‌آموز خبرنگار: علی‌اکبر آسوده‌خیال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار