تبریک قالیباف در پی دستیابی ایران به مقام سوم جهانی در بازی‌های المپیک ناشنوایان

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی دستیابی کشورمان به مقام سوم و ارتقاء جایگاه جهانی در رشته‌های مختلف توسط جوانان غیور در قالب بازی‌های المپیک ناشنوایان را تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تبریک قالیباف در پی دستیابی ایران به مقام سوم جهانی در بازی‌های المپیک ناشنوایان

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی دستیابی به مقام سوم و ارتقاء جایگاه جهانی و کسب چندین مدال رنگارنگ‌ در رشته‌های مختلف توسط جوانان غیور کشورمان در قالب بازی‌های المپیک ناشنوایان را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان غیور کشورمان در قالب کاروان ورزشی بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان، با اتکال به خداوند بار دیگر جلوه‌های درخشانی از عزت و توانمندی در عرصه رقابت‌های جهانی را به نمایش گذاشتند و دل مردم را شاد و خرسند کردند.

این عزیزان با دستیابی به مقام سوم و ارتقاء جایگاه جهانی و کسب چندین مدال رنگارنگ‌ در رشته‌های مختلف، ثابت کردند که جوانان این ملت همواره شایستگی‌ نقش‌آفرینی در تمامی عرصه‌ها را دارند و هیچ عاملی یا محدودیتی نمی‌تواند مانع کسب افتخار آنان شود.

ضمن تبریک به ملت بزرگوار ایران‌، ورزشکاران، مربیان، کادر فنی و سرپرستان کاروان ورزشی ناشنوایان، امیدوارم‌ همواره شاهد موفقیت و سربلندی جوانان عزیزمان در میادین جهانی و بین‌المللی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار