اتفاقی عجیب در بازی‌های ناشنوایان؛ ایران برنده بود، روسیه را قهرمان کردند!

تهران (پانا) - براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی ناتمام ماند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اتفاقی عجیب در بازی‌های ناشنوایان؛ ایران برنده بود، روسیه را قهرمان کردند!

‌فینال بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در روسیه به دلیل ناداوری ناتمام ماند. این خبری است که روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گزارش داده‌ و براساس این گزارش تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در چارچوب بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در اوفای روسیه در فینال این دوره از مسابقات به مصاف تیم میزبان (روسیه) رفت و با وجود نتیجه 2 بر 1 با گل‌های ایمان محبی و شاهین فصیحی به سود تیم ایران‌، با توجه به ناداوری‌، به جنجال کشیده شدن بازی و احتمال هجوم تماشاگران روسیه به زمین در دقیقه 98 ناتمام ماند و در پایان 3 بر صفر به سود تیم روسیه اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان امروز با ترکیب قائدی‌، هاموری، سلیمی، مصباحی، دشت بزرگ، فرضی، صابری کیان، اسماعیلی‌، محمدی، محبی (کاپیتان) و فصیحی به میدان رفت.

در مسابقه رده‌بندی نیز‌، تیم‌های ازبکستان و عراق به مصاف هم رفتند و پس از 20 دقیقه ار زمان مسابقه‌، تیم ازبکستان به دلیل ناداوری زمین مسابقه را ترک و 3 بر صفر به سود عراق پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار