آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های پایتخت

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های پایتخت

سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به خاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی افزود: ترافیک در معابری چون همت، حکیم، آزادراه، شیخ فضل الله و تونل توحید خلوت و معابری چون چهارراه ولیعصر (عج)، خیابان شریعتی و خیابان آزادی هم دارای ترافیکی روان است.

سرهنگ مؤمنی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها، اجرای طرح جناغی ها و همچنین عدم تردد کامیون‌ها در ساعات روز در معابر شهری حضور دارند و با رانندگانی با دیدن خلوتی معابر ممکن است بر سرعت خودروی خود بیافزایند و باعث حادثه و تصادفات دلخراش می‌شوند برخورد می‌کند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روز گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و این خلوتی معابر به دلیل تغییر ساعت‌های شروع ساعات کاری ادارات و سازمان‌ها است و این خلوتی ترافیک تجربه خوبی برای آغاز و شروع مدارس در مهرماه می‌باشد که می‌توان از این تجربه برای مهرماه استفاده کرد.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاد. کنند

سرهنگ مؤمنی گفت: ۸ خط حرکتی همزمان وارد تونل توحید می‌شود و این حجم بالای ورودی به تونل توحید باعث ایجاد ترافیک در این محدوده می‌شود. امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تصادفات و حوادث رانندگی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار