سرهنگ مومنی اعلام کرد؛

استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد امام(ره)

تهران (پانا)- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد حضرت امام و مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استقرار مأموران پلیس راهور در معابر منتهی به مرقد امام(ره)

سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: مأموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۱۳ روز گذشته در اطراف حرم مطهر مستقر شده و از ساعت ۱۰ شب گذشته محدودیت و ممنوعیت‌های تردد را در اطراف حرم مطهر اجرا کردند. مسیر جنوب به شمال آزادراه قم به تهران از پل حسن آباد و بلوار علامه عسگری همچنین شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی از پل آزادگان محدودیت‌های ترافیکی انجام شد از توقف خودروها در اطراف حرم نیز جلوگیری شد.

وی به ورود کاروان‌های زائران از استان‌های مختلف به حرم مطهر حضرت امام اشاره و تصریح کرد: بعد از ورود کاروان‌های زائران از استان‌ها وسایل نقلیه آنها به پارکینگ‌های تعیین شده هدایت شد و در پارکینگ‌ها نیز همکاران پلیس راهور در چگونگی چینش و پارک آنها راهنمایی لازم را به رانندگان ارائه دادند تا هنگام خروج دچار مشکل نشوند و ما هم بتوانیم ترافیک خروج را کنترل کنیم.

سرهنگ مؤمنی در ادامه از کثرت جمعیت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد و گفت: رانندگان کاروان‌های زائران دقت کنند که حتماً بعد از استراحت کافی اقدام به بازگشت و در جاده‌ها کنند.

وی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و توجه ویژه به عابران پیاده در معابر پیرامونی حرم مطهر با توجه به کثرت تعداد زائران تأکید کرد و مأموران پلیس راهور پایتخت در معابر و مقاطع منتهی به حرم مطهر در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زائران حضور فعال دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار