اعلام نفرات برتر جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت از ۲۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه استانی جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش مدیران ومعاونان متوسطه دوره اول، پس از داوری سه نفر از همکاران مجوز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نفرات برتر جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش در اردبیل

محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در آیین پایانی مرحله استانی این جشنواره با بیان اینکه تجربه، منبع اصلی آموزش مدیریت، وظایف و مسئولیت ها و چالش های شغل است، گفت: تجربه تاثیر متقابل فرد و محیط است که این تاثیر متقابل در فرد موجب یادگیری و بروز عکس العمل در مواجهه مجدد با رخدادهای محیطی می شود.

وی افزود: یکی از اهداف جشنواره ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونان متوسطه دوره اول، بازنگری در روش‌های مدیریتی از طریق کاربست تجارب، ابتکارات نو و خلاقانه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان اشاعه و تبادل تجارب اثربخش و ایده های نو در بین مدیران و معاونان مدارس را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مشکی ضمن تاکید بر ارتقا کیفیت مدیریتی در مدارس گفت: ۲۴ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری، سه نفر از همکاران (لاله امام جمعه زاده رتبه اول از ناحیه ۲، گلی حسین زاده رتبه دوم از شهرستان پارس آباد، معصومه پناهی زاده رتبه سوم از ناحیه ۲ ) مجوز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار