کسب 3 رتبه اول کشوری در جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش در آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از کسب 3 رتبه اول کشوری در جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش، توسط مدیران و معاونین مدارس دوره اول متوسطه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب 3 رتبه اول کشوری در جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش در آموزش و پرورش اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، یوسف قاسمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با بیان این خبر گفت: فراخوان ملی جشنواره ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین دوره اول متوسطه با هدف به تصویر کشیدن ایده های نو و خلاق در مسیر آینده پیش رو، توسعه فرهنگ پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای مدیران و معاونین به شکل فردی و گروهی و ارتقای کیفیت فرایندهای مدیریتی، در 3 مرحله منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله استانی از 24 اثر ارسالی، 5 اثر به عنوان برگزیده مرحله استانی انتخاب شده و به مرحله کشوری راه یافتند که از بین این 5 اثر برگزیده 3 اثر حائز رتبه اول کشوری شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با بیان اینکه از مجموع 28 اثر رتبه اول بین 32 استان کشور، 3 اثر حائر رتبه به استان اردبیل اختصاص دارد، اظهار کرد: افسانه حشمتی، معاون فناوری دبیرستان چهره برقی ناحیه یک، رحیمه شرفی مدیر دبیرستان الزهرا منطقه پارس آباد و مریم فتحی مدیر دبیرستان ارشاد ناحیه 2 موفق به کسب رتبه اول این جشنواره شدند.

گفتنی است اثر افسانه حشمتی به عنوان اثر ویژه توسط داوران جشنواره شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار