معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

شادی جامعه در گرو پویایی آموزش و پرورش است

تبریز( پانا ) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اهمیت معلمان و کتب درسی در نظام تعلیم و تربیت به‌عنوان بطن فکری و پرورشی جامعه، وجود جامعه‌ای شاد را در گرو پویایی آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شادی جامعه در گرو پویایی آموزش و پرورش است

قاسم احمدی لاشکی در مراسم کلنگ زنی مدرسه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: معلمین از ضلع های اصلی آموزش و پرورش هستند که بدون حضور آنها امکان رشد و تربیت در جامعه وجود ندارد. از طرفی محتوای کتب درسی نیز باید مورد توجه قرار گیرند چرا که آموزش از طریق این کتاب ها اتفاق می‌افتد و باید محتوای آنها مثمر ثمر باشد.

وی افزود: ما با تمام قوا باید فضاهای آموزشی موجود را حفظ کرده و در کنار آنها بدنبال فضاهای جدید باشیم که در این راستا همواره خیرین به کمک دولت آمدند؛ در سال های گذشته 4000 میلیارد تومان و در سال 1401 هم 8000 میلیارد تومان از سوی خیرین به دستگاه آموزش و پرورش اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در بحث فضاهای ورزشی و سالن های سرپوشیده نیز نیاز به کار داریم ولی تا زمانی که ساخت کلاس های درس به اتمام نرسد نمی‌توان بر آنها تاکید بسیار داشت اما وجود فضای ورزشی نیز بسیار حائز اهمیت است چرا که مدرسه مکانی شامل همه مجموعه هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وجود اردوگاه‌ها جزو ضروریت های دستگاه تعلیم و تربیت است و به نوعی تکمیل آموزش محسوب می‌شود. اگر امروز آموزش و پرورش پویا و شاد باشد آینده کشور نیز شاد بوده و رشد خواهد داشت چراکه بطن تربیتی و فکری جامعه در گرو آموزش ها و تعلیمات آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار