کلنگ مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای روران اصفهان به زمین زده شد

اصفهان (پانا) - کلنگ مدرسه ۶ کلاسه خیرساز حضرت ابوالفضل (ع) روستای روران ناحیه ۶ شهر اصفهان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ مدرسه ۶ کلاسه خیرساز روستای روران اصفهان به زمین زده شد

همزمان با عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه خیرساز حضرت ابوالفضل (ع) روستای روران به همت خیر نیک‌اندیش حاج حسن شجاعی و با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ شهر اصفهان به زمین زده شد.

در این مراسم حسین دهقانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ شهر اصفهان اظهار کرد: خداوند در قرآن به یکی از ویژگی‌های مؤمنان واقعی و بندگانی که در خیرات تعجیل می‌کنند و در کارهای نیکو سبقت می‌جویند اشاره کرده است.

وی ادامه داد: کار خیر و بزرگ، دل بزرگ می‌خواهد. خداوند وسعت نگاه خیرین، قلب بزرگ، مناعت طبع و دست‌ گشاده‌ آنان را اندازه می‌گیرد و به همان میزان خیرین اجر و پاداش دارند.

فریدالدین عبد یزدان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان خاطرنشان کرد: این امور خیر واقعاً ارزشمند است که مردم، شوراها، دهیاری‌ها و خیرین بزرگوار در عرصه مدرسه‌سازی حاضر و همراه و یار آموزش و پرورش هستند.

گفتنی است این واحد آموزشی با زیربنای ۸۸۴ مترمربع، در زمینی به مساحت تقریبی ۲۰۱۳ مترمربع احداث خواهد شد و ۱۵۰۰ مترمربع محوطه‌سازی و ۱۳۰ متر دیوارکشی در آن پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار