سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

رشد علمی از پایه‌های سه‌گانه قدرت کشور است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت حکمرانی علم، یکی از 3 ضلع قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رشد علمی از پایه‌های سه‌گانه قدرت کشور است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (isc) در شیراز اظهار کرد: هر موضوعی که قدرت علمی ما را محدود کند باید آن را برطرف کنیم.

صحرایی تصریح کرد: در انقلاب‌ها وجود متفکر جوان، امری حیاتی است چرا که جوان مجهز به علم است و شجاعت شکستن سنت‌ها را نیز دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: آیسسکو با حضور ۵۴ کشور مسلمان تاسیس شد و از کشور ایران 3 وزیر، عضو این سازمان بین‌المللی هستند و رئیس آیسسکو ، وزیر آموزش و پرورش است.

صحرایی خاطرنشان کرد: تضمین کیفیت در آموزش عالی در بسیاری از کشورهای اسلامی جدی گرفته می‌شود اما در کشور ما این کیفیت‌بخشی، جدی گرفته نشده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر حضور پررنگ علمی ایران در آیسسکو تاکید و عنوان کرد: آموزش عالی باید به کمک آموزش و پرورش بیاید و در حل مشکلات تعلیم و تربیت تلاش کند.

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم اظهار کرد: می‌توانیم خیلی راحت‌تر از آنچه تصور می‌شود از گردنه‌ها عبور کنیم اگر همه با هم همکاری کنند.

شایان ذکر است در این همایش، دکتر احمد وحیدی؛ وزیر کشور و دکتر زلفی‌گل؛ وزیر علوم نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار