مدیریت یکپارچه کودکستان‌های شهر تهران در دستور کار معاونت آموزش ابتدایی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهر تهران اعلام کرد از هفته جاری طرح نظارت جامع بر کودکستان‌های تهران با حضور تیم‌های تخصصی شروع شده و هدف از این بازدیدها مدیریت یکپارچه کودکستان‌های تهران است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت یکپارچه کودکستان‌های شهر تهران در دستور کار معاونت آموزش ابتدایی

معصومه معصومیان در جمع ناظران کودکستان های شهر تهران اظهار کرد: هدف از این بازدیدها مدیریت یکپارچه کودکستان های تهران، کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و تربیتی، ایجاد انسجام و هم افزایی برای توسعه مراکز پیش دبستانی است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اظهار رضایت از توسعه کمی کودکستان های شهر تهران افزود: خوشبختانه در سال تحصیلی جاری پوشش پیش دبستانی از تفاهم نامه ای که با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک داشته ایم، پیشتر بوده است و تلاش می کنیم در توسعه کیفی نیز از برنامه های پیش بینی شده پیشی بگیریم.

وی تاکید کرد: اجرای برنامه مداخله به هنگام با توسعه مهارت های شناختی نوآموزان پیش دبستانی، آموزش والدین و توانمندسازی مربیان میسر شود.

معصومیان به اجرای طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری بر اساس برنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، نوآموزان پیش دبستانی در محدوده زمانی دی ماه تا پایان اسفندماه سال جاری در پایگاه های سنجش حاضر می شوند و آمادگی تحصیلی و سلامت عمومی آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در آموزش و پرورش وظیفه ما ضمن ارائه مشاوره به والدین نوآموزان کودکستانی، غنی‌سازی محرک‌های محیطی در راستای مداخله به هنگام و استفاده از سنین طلایی رشد برای جبران ضعف رشدی نوآموزان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برنامه ریزی پوشش کودکان مناطق نیازمند توجه در راستای توسعه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، یکی از اولویت‌های معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران است که با جلب مشارکت نهادهای مختلف و مردم قابلیت اجرا دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار