معاون آموزش ابتدایی شهر تهران:

مهم‌ترین موضوع برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش، دسترسی به آمار دقیق است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهر تهران ضمن اشاره به اولویت‌های آموزش و پرورش، مهم‌ترین موضوع، جهت برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در حوزه آموزش و پرورش را دسترسی به آمار دقیق و جامع دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین موضوع برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش، دسترسی به آمار دقیق است

جلسه شورای معاونین منطقه‌ ۱۸ با حضور معصومه معصومیان؛ معاون آموزش ابتدایی شهر تهران و هیئت همراه، منصور هدایتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و سایر اعضا شورای معاونین در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هدایتی، ضمن خیرمقدم از حضور معصومیان و تیم همراه از زحمات و تلاش های جهادی تمام همکاران معاونت آموزش ابتدایی به ویژه آموزگاران در راستای تداوم و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، اجرای طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی که اکثر برنامه ها نظیر شنبه های شاد، روز بدون کیف و دیگر موارد که نشاط و حال و هوای شاد و مهارت آموزی را برای دانش آموزان ایجاد می کند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه، معصومیان، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، یکی از مهم ترین موضوعات جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه آموزش و پرورش را دسترسی به آمار دقیق و جامع دانست و از همکاران خواست تا نسبت به احصاء آمار دقیق از منطقه خود در زمینه نیروی انسانی، دانش آموزان، مدارس و... اقدام کرده تا با پیش بینی چالش های سال تحصیلی آینده بتوان در این خصوص با اتخاذ تصمیمات مناسب و اجرای آن ها، مشکلات را به حداقل ممکن برسانند.

وی همچنین نظارت و پیگیری مستمر جهت رفع مشکلات دانش آموزان را از اولویت های کاری همکاران برشمرد.

شایان ذکر است در این جلسه، کارشناسان معاونت آموزش ابتدایی منطقه۱۸ به تشریح طرح ها و برنامه‌های اجرایی حوزه خود نظیر انسداد مبادی بی‌سوادی، تدبیر، بوم، دبیرخانه‌های اجرایی، جابربن حیان، پوشش تحصیلی دوره پیش دبستانی و... پرداخته و ضرورت مدرسه محوری و برنامه محوری جهت اجرای هر چه بهتر طرح ها و برنامه های دوره ابتدایی را تبیین کردند.

در پایان این نشست، معصومیان با سایر اعضای شورای معاونین گفت و گوی صمیمی داشته و به سوالات اعضا پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار