نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان در طرح 313 سازمان دانش‌آموزی با علمای دینی و علمی آشنا می‌شوند /فیلم

اصفهان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان گفت اجرای طرح 313 سازمان دانش‌آموزی برای این است که دانش‌آموزان با علمای دینی و علمی آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در طرح 313 سازمان دانش‌آموزی با علمای دینی و علمی آشنا می‌شوند /فیلم

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان در رابطه با طرح ۳۱۳ به پانا گفت: «کنگره ملی ۳۱۳ سازمان دانش‌آموزی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند دختران و پسران ما با بزرگان جهان اسلام و با علما آشنا شوند.»

وی افزود: «دانش‌آموزان باید بدانند چه کسانی در طول تاریخ چه خدمتی به دین اسلام کردند، در مورد حوزه علمیه بدانند چه زمانی تاسیس شده و چه کسی تاسیس کرده است، کنگره 313 به این مورد می‌پردازد که دانش‌آموزان باید با علمای دینی و علمی آشنا شوند.»

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان تصریح کرد: «قبل از اینکه آموزش و پرورش در دنیا تشکیل شود، تمام کارهای آموزشی را علما انجام می‌دادند. همه علمای دینی به علوم فیزیک و شیمی اشراف داشتند. مثل شیخ بهایی که همزمان به علم ریاضی، حساب و هندسه و مسائل دینی آگاهی داشته است. اکنون علم پیشرفت کرده و افراد در زمینه‌های مختلف در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند تا در زمینه‌های دیگر به مردم خدمت کنند.»

دانش‌آموز خبرنگار: عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار