مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اما خمینی(ره) استان زنجان از همکاری ۱۶۸۹ حامی معلم در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

روح اله صالحی امروز در مراسم تقدیر از معلمان حامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق، شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان، شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی به تلاش برای افزایش تعداد حامیان معلم در استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: در روز معلم سال گذشته نزدیک به ۹۰۰ معلم حامی با کمیته امداد استان همکاری داشتند. همچنین خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده‌دار شوند.

در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار