مدیر کل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی:

شهدای روحانی فارغ‌التحصیلان مکتب امام جعفر صادق(ع) هستند

خلیل آباد (پانا) - مدیر‌کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت‌ شهدای روحانی با تقدیم جان خود در راه اعتلای اسلام‌، فارغ‌التحصیلان واقعی مکتب امام صادق (ع) هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شهدای روحانی فارغ‌التحصیلان مکتب امام جعفر صادق(ع) هستند

به گزارش ‌پانا، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان خلیل آباد که در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان به‌مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد گفت: شهدای طلبه و روحانی فارغ التحصیلان حقیقی مکتب امام جعفر صادق(ع) هستند که به خوبی توانستند مسیر و راه این امام همام را ادامه دهند.

وی با اشاره به نقش ارزنده همه مردان و زنان انقلابی در شکل‌گیری این نظام، گفت: شهدای ما در این میان سهم بزرگی داشتند و شهدای روحانی در بین شهدا ویژه‌تر بودند.

صاحبقرانی اضافه کرد: یادواره شهدای طلبه و روحانی فرصتی است تا بار دیگر نقش روحانیت در طول حیات پر برکت انقلاب اسلامی برای مردم تببین و ضرورت پیروی مردم از منویات علما و بزرگان دینی بازگو شود.

در ادامه وی با گریزی به آمار شهدای روحانی کشور در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: روحانیت در دوران انقلاب و قبل از پیروزی انقلاب همواره پیشگام بودند و آمار شهدای نهاد مقدس روحانیت نشان‌دهنده مظلومیت این قشر است که بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: در این میان طلاب و روحانیون شهرستان حلیل آباد نیز با حضور تأثیرگذار در جبهه های حق علیه باطل نقش خود را بدرستی ایفا کردند و شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام کردند.

صاحبقرانی با اشاره به تقدیم 8 شهید طلبه و روحانی خلیل آبادی که شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) بودند افزود: شهدا هرگز از بین ما نرفته‌اند، بلکه زنده‌ و ناظر بر اعمال ما هستند؛ این شهدا بطور ویژه «عند ربهم یرزقون» هستند و با خدا معامله کردند.

در پایان این مراسم از خانواده 8 شهید طلبه و روحانی شهرستان خلیل آباد تجلیل به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه روحانی 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار