دیدار اعضای مجلس دانش‌آموزی استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان

اصفهان ( پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی استان اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد دیدار داشت.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای مجلس دانش‌آموزی استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان

این دیدار با حضور برخی از اعضای مجلس دانش آموزی و جوانان فعال شهر اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی بیشتر از هر زمان دیگری به استفاده از ظرفیت های عظیم قشر جوان و نوجوان نیاز دارد. امید، انگیزه، ایده و برنامه های مختلف جوانان می تواند به پیشرفت هر چه بیشتر کشور کمک‌ کند.
در همین زمینه پوریا عابدی، رئیس مجلس دانش آموزی اصفهان گفت: ایجاد زمینه فعالیت دانش آموزان در گروه ها و تشکل های مختلف می تواند به کسب تجربه منجر شده و استفاده از توانایی و مهارت آن ها برای پیشبرد اهداف پرورشی موثر باشد.
در بخش دیگری محمد حبیب الهی با اشاره به اینکه انجام جشنواره و برنامه‌ های متفاوت در شهر اصفهان در خصوص کشف استعدادها و توانایی دانش آموزان می تواند به شناخت هویت و هدف آنها در زندگی کمک کند، خاطرنشان کرد: همه ارگان ها و نهادهای فرهنگی می توانند در این زمینه حمایت‌های لازم را از جوانان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار