مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی صادر کرد؛

بیانیه نمایندگان مجلس دانش آموزی استان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ماه

تبریز (پانا) - نمایندگان مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ماه بیانیه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان مجلس دانش آموزی استان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ماه

در متن بیانیه نمایندگان مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی آمده است:

13 آبان روز تجلی آزادگی و روز آگاهی دانش آموزان انقلابی در برابر هجمه های سرمایه داری و برگ زرین سند پرافتخار ماندگار از استکبار ستیزی نسلی بالنده است.

روزی است که فریاد مرگ بر آمریکا لرزه بر اندام آمریکای استعمارگر و ابرقدرتهای استکباری انداخت و قدرت پوشالی آنان را در چشم جهانیان فرو ریخت.

13 آبان ماه امسال با توجه به شرارت ها و حوادث اخیر، روز نمایش اتحاد و هبستگی ملی و طنین شعار " مرگ بر آمریکا" و تحقق حماسه، ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی است.

ما نمایندگان مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی با تأسی از 36 هزار شهید دانش آموز کشور، شکوه 13 آبان ماه را پاس می داریم و با حضور پرشور و نشاط انگیز در راهپیمایی، ضمن تجدید میثاق با آرمان ها معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، پاسخ دندان شکن به دشمن قسم خورده، آمریکای مستکبر و دنباله رو های آنان داده و فریاد آزادی خواهی سر خواهیم داد.

بنابر فرمایش مقام معظم رهبری دشمن بداند که جمهوری اسلامی ایران محکم تر ازاین حرفهاست، اراده حاکم بر جمهوری اسلامی به توفیق الهی، اراده پولادین و عزم راسخ است.

ما جوانان با بصیرت، ارزشی، انقلابی، پرانگیزه و متدین گام دوم انقلاب که تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستیم، آینده کشور را خواهیم ساخت و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی فعال و کوشا خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار