مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی

شورای مشورتی دانش‌آموزی در راستای بهبود مسائل آموزشی و تربیتی تشکیل شود

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اعطای احکام منتخبین استانی مجلس دانش‌آموزی کشور، آنها را به تشکیل ماهانه شورای مشورتی دانش‌آموزی در راستای بهبود مسائل آموزشی و تربیتی فراخواند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای مشورتی دانش‌آموزی در راستای بهبود مسائل آموزشی و تربیتی تشکیل شود

علیرضا صیادی در دیدار با منتخبین استانی مجلس دانش آموزی کشور، گفت: شورای دانش آموزان و در پی آن تشکیل مجلس دانش آموزی هم کاری جدی است و هم تمرین محسوب می‌شود. تمرین از بابت اینکه مشارکت دانش آموز در امور دانش آموزی امری مسلم است و در مدارسی که دانش آموزان همراه مدرسه هستند در تمامی موارد توفیقات بالایی کسب می کنند.

وی افزود: مدرسه ای که دانش آموز در اداره کرد آن دخیل باشد، نگهداری، مدیریت، نیازهای آموزشی و تربیتی و.. آن سهل الوصول می شود. این تمرین دانش آموزان را برای ورود به جامعه ورزیده می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید دانست که دانش آموز همیشه در مدرسه که دروازه ورود به جامعه است نمی ماند و در آینده و در مقیاس بزرگتر که جامعه است، دانش آموزان مورد بازخوانی دقیق‌تر و جدی‌تر قرار می گیرند. دانش آموز یاد می گیرد برای زندگی مطلوب چگونه فعالیت کند. این جدیت اگر عالمانه از مدرسه شروع شود کشور نیز آینده مطلوب خواهد داشت.برای اینکه جامعه ای مطلوب شکل بگیرد نیاز به تربیت درست و ورزیدگی کامل در مقاطع مختلف تحصیلی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی ادامه داد: شما نماینده مشاور مدیرکل هم هستید و مسئولیت دارید و شما مشورت دهی امور جوانان به مدیر کل آموزش و پرورش است که مسئولیت آموزشی و پرورشی دارد.

وی با تاکید بر اینکه شورای مشورتی دانش آموزی باید هر ماه تشکیل شود، گفت: مسائل را به ما انتقال دهید که به خوبی مدیریت کنیم. مدیریت بدون مشورت راه رفتن در تاریکی است.

صیادی افزود: نماینده مجلس دانش‌ آموزی خوب باید در وهله اول از خود شروع کرده و فرد خوبی شود. با مطالعه زیاد، امورات جامعه و وظایف دانش آموزی خود را انجام دهد تا نتیجه بگیرد. در دنیای امروز کسی که مطالعه زیادتری دارد موفق تر است.

وی در پایان گفت: شما جوانان پاک باید شخصیت فردی خود را پرورش دهید و بنیه های اعتقادی خود را قوی کنید. درس خوان بودن در مدرسه نیز باید جزو خصیصه های خوب شما باشد.

در ادامه این جلسه صمد علیزاده، رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز گزارشی از روند تشکیل و انتخاب اعضای مجلس دانش آموزی استان و کشور ارائه کرد.

در این دیدار الینا ابراهیمی، بعنوان رئیس، ابوالفضل جم، رئیس، هادی محمودی، نائب رئیس و مبین قنبری، نائب رئیس، تینا زینالی، نائب رئیس و سماء فکری، کارپرداز مجلس دانش آموزی کشور در استان آذربایجان شرقی احکام خود را از مدیرکل آموزش و پرورش استان دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار