استاندار بوشهر:

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ عمق خباثت دشمنان را آشکار کرد

بوشهر(پانا) - استاندار بوشهر ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در شیراز گفت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ عمق خباثت و شیطان صفتی دشمنان ملت ایران را آشکار کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حادثه تروریستی حرم شاهچراغ عمق خباثت دشمنان را آشکار کرد

احمد محمدی‌زاده با محکومیت جنایت تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و تسلیت به خانواده‌های عزادار این حادثه هولناک و دعا برای شفای مجروحان اظهار کرد: این حادثه تروریستی نشان داد دشمنان ما خبیث و شیطان صفت هستند و برای کشتن انسان‌های بی گناه و زائران حرم‌های مقدس و نمازگزاران و زنان و کودکان حریص هستند. ما باید بدانیم که این دشمنان در هر شرایطی برای ضربه زدن به کشور مردم و انقلاب استفاده می‌کنند.

استاندار بوشهر افزود: دشمنان بدانند سزای این عمل خائنانه و ننگین را در اسرع وقت می‌بینند و ما با دشمنان و حامیان و کسانی که این شیاطین را آموزش می‌دهند و پشتیبانی و حمایت می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم.

وی گفت: ما باید بدانیم دشمنان از این ناآرامی‌ها استفاده می‌کنند و این توطئه‌ها را مرتکب می‌شوند. ما باید دست به دست هم دهیم و متحد باشیم.

محمدی‌زاده افزود: مردم باید بدانند اختلال در صف متحد ملت چنین حوادث ناگواری را در پی دارد و باید با همدلی و وحدت از انقلاب و کشور و سرزمین مان صیانت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار