پیام تسلیت اعضای سازمان دانش‌آموزی کنگان در پی حادثه تروریستی شیراز

کنگان(پانا) - اعضای سازمان دانش‌آموزی کنگان در پیامی حادثه جانسوز حمله به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت اعضای سازمان دانش‌آموزی کنگان در پی حادثه تروریستی شیراز

دانش‌آموزان، مربیان و مدرسان عضو سازمان دانش‌آموزی شهرستان کنگان در پی حادثه تروریستی و شهادت و مجروحیت شماری از هموطنان عزیزمان به ویژه سه‌نفر از دانش آموزان در حرم مطهر شاهچراغ شیراز پیام تسلیتی صادر کردند.

باسمه تعالی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
«بار دیگر دستان پلید دشمنان تکفیری این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم آغشته شده و چهره پلید خود را نمایان ساخت. هر چند با این شهادت ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می‌شود که به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب، بریزید خون‌ها را، این نهضت باید زنده بماند، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. ما مربیان، مدرسین و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی شهرستان کنگان ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان به ویژه سه نفر از دانش آموزان حادثه تروریستی بارگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) را به تمامی مردم شریف ایران خاصه خانواده های داغدار شهدای این حادثه تلخ تسلیت عرض کرده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستاریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار