رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خبر داد؛

‌مشارکت بیش از هزار و 443 ایده در رویداد ایده‌پردازی تهران 1404

تهران (پانا) - ‌رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از مشارکت بیش از هزار و 443 ایده در رویداد ایده‌پردازی تهران 1404 خبر داد و گفت‌ پس از انجام ارزیابی‌های اولیه تعداد 115 ایده به مرحله نهایی راه یافت.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
‌مشارکت بیش از هزار و 443 ایده در رویداد ایده‌پردازی تهران 1404

به گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، محمد علی الفت‌پور در تشریح «رویداد ایده پردازی تهران 1404» گفت: مدیریت شهری تهران به منظور جلب مشارکت عموم شهروندان تهران، متخصصان و دانشگاهیان، اولین رویداد مردمی ایده پردازی شهری تهران با عنوان "تهران 1404" را اجرا کرد. این رویداد مشارکت عمومی در حل مسائل مهم و دارای اولویت کلانشهر تهران و دیگر کلانشهرهای ایران را دنبال کرد.

وی افزود: در این رویداد تخصصی و مردمی، دانشگاهیان، کارکنان مدیریت شهری و تمامی شهروندان پایتخت و کلانشهرها امکان مشارکت داشتند.

الفت‌پور با اشاره به اینکه این رویداد در 5 محور فرآیند صدور پروانه ساختمان، سازوکارهای جدید درآمد پایدار شهری، مدل و نحوه مشارکت‌های مردمی و اجتماعی در مدیریت شهری، روش‌های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع مسئله ترافیک و حمل و نقل عمومی برگزار شد، افزود: اولین دوره رویداد را پشت سر گذاشتیم و این رویداد به طور فصلی با عناوین دیگری از اولویت‌های مدیریت شهری برگزار می شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه ترافیک و حمل و نقل عمومی 286 ایده، مشارکت ها مردمی 259 ایده، مدیریت پسماند و بازیافت 270 ایده، ساز و کارهای جدید درآمد پایدار 276 ایده و صدور پروانه ساختمان 352 ایده ارسال شده است.

الفت‌پور با بیان اینکه ایده های ارسال شده در دو مرحله توسط ارزیابان متخصص در محورهای مربوطه ارزیابی شده است، گفت: در بخش کارکنان ارسال ایده از طریق سامانه نظام پیشنهادات انجام و ارزیابی نیز از طریق همین سامانه انجام شد. در بخش مردمی و دانشگاهی نیز ارزیابی توسط ارزیابان تخصصی انجام شده است.

وی در تشریح ارزیابی 115 ایده راه یافته به اختتامیه «رویداد ایده پردازی تهران 1404» عنوان کرد: در روز اختتامیه این ایده ها در 5 پنل تخصصی توسط 5 داور به رای گذاشته می شود و از این تعداد 15 ایده به مرحله نهایی راه پیدا می کنند. در محله نهایی هیات داوران 3 ایده را به عنوان برگزیدگان رویداد اعلام کرده و در نهایت ایده های برتر اول تا سوم توسط خود شرکت کنندگان و با هدف مشارکت حداکثری ایده پردازان در این فرایند انتخاب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار