امام جمعه، خلیل آباد: 

ایران اسلامی در هیچ جنگی، اولین گلوله را شلیک نکرده است

خلیل آباد(پانا)- امام جمعه  شهرستان خلیل آباد ضمن تسلیت فرا‌رسیدن اربعین حسینی، گفت ایران اسلامی در هیچ جنگی حتی مبارزه با صدام، هیچگاه اولین گلوله را شلیک نکرده و زمانی که مورد تهاجم قرار گرفته از خود دفاع کرده است.

کد مطلب: ۱۳۰۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی در هیچ جنگی، اولین گلوله را شلیک نکرده است

حجت الاسلام علی ناهیدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: مردم عراق در بخش های مختلف برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی همراهی کردند و باید از این مردم تقدیر کنیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در دفاع مقدس، ثبات و امنیت کشور و تمامیت ارضی را حفظ کرد. همچنین از مرزها که مورد آماج و تهدید دشمنان قرار گرفته بود محافظت نمود. پس از انقلاب اسلامی، رزمندگان دفاع مقدس، ماجرای صدر اسلام را زنده کردند. ایشان با روحیه ایثار و برادری در مبارزه خود با استکبار این حماسه ها را آفریدند.

دفاع مقدس، نماد مقاوت ملت ایران است

ناهیدی تأکید کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین بخش های تاریخ انقلاب و نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است. ایران اسلامی در هیچ جنگی، حتی مبارزه با صدام، هیچگاه اولین گلوله را شلیک نکرده و زمانی که مورد تهاجم قرار گرفته از خود دفاع کرده است.

امام جمعه شهرستان خلیل آباد افزود: جهاد تبیین اصلی ترین راهبرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است و جامعه هدف باید جوانان باشند که انقلاب، دوران دفاع مقدس و امام را درک نکرده اند. نیروهای انقلاب بودند که با دست خالی در برابر خاموش شدن چراغ انقلاب اسلامی و کشور ایستادند و دشمن را در نابود کردن انقلاب اسلامی ناکام گذاشتند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار