بسیج ؛ مظهر حضور مجاهدانه و خالصانه در جامعه است

فیروزه(پانا)_ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی در جلسه جلسه ی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان فیروزه گفت: بسیج ؛ مظهر حضور مجاهدانه و خالصانه در جامعه است .

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج ؛ مظهر حضور مجاهدانه و خالصانه در جامعه است

این جلسه صبح امروز با حضور سردار یوسفعلی زاده؛ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، ابوالفضل حکیم پور، فرماندار، سرهنگ رستمی؛ فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه فیروزه و اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سردار یوسفعلی زاده با تشکر از تلاش های دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان، بسیج مظهر و بستر حضور مجاهدانه و مخلصانه انقلاب اسلامی است.

وی شاکله و اساس بسیج را آحاد و مردمی بودن آن دانست و افزود : امروزه بسیج را نهادی مستمر که باعث هویت بخشی و دفاع از آرمان ها است قلمداد کرد.

یوسفعلی زاده بسیج را میدان دار تمامی عرصه ها و رویدادهای انقلابی در جامعه دانست و برکت و رشد را از ویژگی های اصلی حرکت بسیجی و خداپسندانه دانست.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مقابله حرکت بسیجی جامعه با هجمه ها و مبارزه با تزریق ناامیدی و جریانات انحرافی را از اصول مهم و کلیدی بسیج قلمداد کرد.

گفتنی است از اعضای شورای حفظ آثار دفاع مقدس شهرستاندر این جلسه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار