واکنش معاون وزیر ورزش و جوانان به فساد بزرگ در فوتبال؛

اسبقیان: مبارزه با فساد از سیاست‌های کلی وزارت ورزش است

تهران (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان گفت امروز مبارزه با فساد در ورزش در اولویت وزارت ورزش قرار گرفته و وزیر ورزش تاکیدات بسیار جدی دارند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اسبقیان: مبارزه با فساد از سیاست‌های کلی وزارت ورزش است

سید محمدشروین اسبقیان درباره فساد در یکی از باشگاه‌های صنعتی فوتبال، اظهار کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این موضوع به سال ۱۴۰۰ باز می‌گردد، اما امروز مبارزه با فساد در ورزش در اولویت وزارت ورزش قرار گرفته و وزیر ورزش تاکیدات بسیار جدی دارند که ورزش پاک باشد. روز گذشته نیز با فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد فساد و دوپینگ در ورزش جلسه داشتیم.

وی ادامه داد: ورزش ما باید عاری از دوپینگ و فساد باشد. قطعاً مبارزه با فساد از سیاست‌های کلی وزارت ورزش است و باید در جمهوری اسلامی و از آنجا که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است سلامت محیط ورزش و مدیران در اولویت محیط کاری باشد.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه هنوز تأیید صلاحیت نامزد‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی نیامده و آیا انتخابات این فدراسیون فردا حتما برگزار می‌شود، تأکید کرد: هر فدراسیونی که تاریخ انتخاباتش را اعلام کرده‌ایم، قطعاً در همان زمان برگزار خواهد شد و فردا هم حتما انتخابات رزمی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار