سکان هدایت فدراسیون ژیمناستیک به اینچه‌درگاهی سپرده شد

تهران (پانا) - با برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه‌درگاهی برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سکان هدایت فدراسیون ژیمناستیک به اینچه‌درگاهی سپرده شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک امروز ۲۴ اردیبهشت به ریاست سید محمدشروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار و اعضای مجمع، زهرا اینچه‌درگاهی را با ۶۰ رای از ۶۶ آرای اعضای مجمع، به‌مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. ۶ رأی هم باطل اعلام شد.

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مزجی مدیرکل حراست و احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی همچنین آندره فرانسیس نماینده ارشد و جراما دیاگو نماینده حقوقی فدراسیون جهانی در این مجمع حضور داشتند.

در این انتخابات سه کاندیدا که از دوره قبل برای این پست نام‌نویسی کرده بودند حضور داشتند. زهرا اینچه‌درگاهی، عابد حقدادی و حبیب نوظهوری کاندیدا‌های پست این فدراسیون بودند که حقدادی پس از سخنرانی کوتاه، مجمع را ترک کرد و نوظهوری نیز انصراف خودش را اعلام کرد و در نهایت اینچه‌درگاهی به عنوان رئیس انتخاب شد. 

حقدادی در این مجمع به صورت رسمی اعلام نکرده بود که انصراف داده و به همین دلیل پس از مشورت با نماینده جهانی و رأی اعضای مجمع، نام وی در بین کاندیدا‌ها ماند، اما قبل از شروع رأی گیری با اعلام اسبقیان، حقدادی به صورت رسمی کناره گیری خود از حضور در انتخابات را اعلام کرد و انتخابات با تک کاندیدا (زهرا اینچه‌درگاهی) برگزار شد.

قبل از برگزاری، اعضای مجمع با حداکثر آرا معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را به عنوان ریاست مجمع انتخاب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار