مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری:

نظام تعلیم و تربیت در دنیای امروز مسئولیت بسیار پیچیده و سختی بر عهده دارد

شهرری (پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری در جلسه مدیران مدارس ابتدایی گفت نظام تعلیم و تربیت در دنیای امروز مسئولیت بسیار پیچیده و سختی بر عهده دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نظام تعلیم و تربیت در دنیای امروز مسئولیت بسیار پیچیده و سختی بر عهده دارد

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری در این جلسه، گفت: نظام تعلیم و تربیت در دنیای امروز مسئولیت بسیار پیچیده و سختی بر عهده دارد، مشارکت والدین و معلمان برای تربیت صحیح فرزندان امری ضروری است و مهمترین هدف مدرسه نیز تربیت دانش آموزانی مومن، باتقوا و کارآفرین است.

این مقام مسئول در ادامه در مورد اهمیت مدرسه‌محوری، افزود: در کشور ما واژه «مدرسه محوری» نامی آشناتر از خود گردانی است که در سالهای کنونی بعنوان یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های جدید وزارت آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده است.

وی تصریح کرد: مدیریت مدرسه محوری یعنی فراهم شدن زمینه انتقال قدرت تصمیم گیری به سطح مدرسه که در مدرسه محوری مدیر مدرسه روح حاکم بر مدرسه است.

ایمانی در پایان بیان کرد: با توجه به موقعیت منطقه هر ساله در زمان ثبت نام با درخواست‌های زیادی از سوی اولیای دانش آموزان به خصوص در مدارس ابتدایی مواجه هستیم به همین منظور نقش تمامی همکاران در زمان ثبت نام بسیار حائز اهمیت است و در اجرای ثبت نام دانش آموزان، آرامش و همراهی و همدلی با مراجعه کنندگان بسیار مهم است.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار