علی زواره:

تاثیرگذارترین نقش در گسترش عفاف و حجاب خانواده است

شهرری (پانا) - جانشین تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهدا (ع) در جلسه حجاب و عفاف اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری گفت احکام حجاب باید در جامعه تبلیغ شود.

کد مطلب: ۱۲۹۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تاثیرگذارترین نقش در گسترش عفاف و حجاب خانواده است

حجت الاسلام علی زواره، جانشین تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهدا (ع)، ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم افزود: کشف حجاب یکی از پلیدترین توطئه‌هایی بوده که دشمنان همواره در طول تاریخ علیه کشور ملت ایران پیش گرفته‌اند و به بهانه روشن فکری و تمدن قصد داشته اند بانوان و جوانان این مرز و بوم را فریب دهند، اما این برنامه‌ها همیشه با هوشیاری خنثی و با شکست مواجه شده است.»

وی با بیان اینکه حجاب جاذبه خوبی‌ها و دافعه خطاهاست گفت: زینت زن عفاف وحجاب است حجاب و عفاف کامل دستور و توصیه خداوند به همه دختران و زنان با ایمان است.

زواره از پوشش مناسب به عنوان سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب یاد کرد و ادامه داد: در جوامع اسلامی بانوان باید منزلت خود را با توجه به چهارچوب وظایف خود در بخش حجاب و عفاف، اخلاق و رفتار مناسب حفظ کنند تا سلامت فردی واجتماعی در جامعه اسلامی ایران که دارای ارزش‌های دینی و ملی است ارتقا یابد.

وی بیان کرد: حجاب و پوشش اسلامی وبه تبع آن حفظ نظام خانواده نیز دارای ارزش است که تامین کننده سعادت الهی و منشا قرب الهی هستند.

حجت‌الاسلام زواره با اشاره به مقام زنان گفت: جایگاه رفیع زن در دین مقدس اسلام و هویتی که معمار کبیر انقلاب اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زنان بخشید بیانگر این واقعیت مهم است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار