ویزیت رایگان دام در میاندورود

میاندورود (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود اظهار کرد به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزی رزمایش گروه جهادی با موضوع واکسیناسیون رایگان دام در شهرستان میاندورود انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ویزیت رایگان دام در میاندورود

سید اسماعیل علوی گفت: در این رزمایش گروه جهادی مدیریت جهاد کشاورزی به همراه شبکه دامپزشکی این شهرستان خدماتی شامل بهبود جایگاه، تغذیه دام ها و ویزیت رایگان در دامداری‌ها را با هدف ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی، بهبود کیفیت و سلامت تولیدات و ایجاد زمینه اشتغال پایدار ارائه کردند.

وی افزود: ویزیت رایگان دام های سنگین و سبک روستایی و طیور و آموزش بهره برداران برای ارتقاء سلامت و بهداشت بخش دام و طیور در روستای اوسا بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

سید اسماعیل علوی بیان کرد: ویزیت رایگان دام ها، واکسیناسیون و آموزش بهره برداران در زمینه های بیماری های مشترک بین انسان و دام برای ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد و رسالت جهاد کشاورزی، آموزش و ترویج کشاورزی در کاهش هزینه تولید و انتقال دانش علمی و نوین برای تولید است. برنامه های آموزشی و ترویجی برای دامداران و روستاییان و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی شهرستان انجام می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: میاندورود دارای ۱۶۰ هزار واحد دامی است که نقش بسزایی در تولید لبنیات و گوشت قرمز استان دارد.

دانش آموز خبرنگار: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار