رئیس مرکز علمی - کاربردی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران:

10 ایده خلاقانه در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی در رویداد محصولات استارتاپی تایید شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز علمی - کاربردی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تایید ۱۰ طرح برتر در سومین رویداد استارت‌آپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی خبر داد و گفت: این ایده‌ها در ماموریت‌ها به کار گرفته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
10 ایده خلاقانه در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی در رویداد محصولات استارتاپی تایید شد

رضا رحمت‌الله‌زاده در سومین رویداد استارت‌آپی محصولات ایمنی و آتش‌نشانی که عصر امروز برگزار شد، گفت: در 2 سال اخیر 2 رویداد فرهنگ‌سازی ایمنی و پسماند در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد و امروز سومین رویداد برگزار می‌شود. در این رویداد در مجموع ۳۶ ایده کلی توسط شورای عالی پژوهش در سازمان آتش‌نشانی دریافت شد.

رئیس مرکز علمی - کاربردی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: ۱۰ ایده برتر توسط اساتید مختلف، ارزیابی شد و به آن‌ها فرصت سه‌ماهه برای تکمیل روند اجرایی پروژه‌ها داده شد. امروز 3 طرح اصلی انتخاب شده و مورد تقدیر و اجرایی شدن قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اساتیدی که به عنوان داور در این رویداد حصور داشتند، افزود: ما هم از داورهای سازمانی مانند خود مدیرعامل و معاونان ایشان و هم از سایر داوران علمی مانند مدرسان دانشگاه‌ها در این رویداد استفاده کردیم.

رئیس مرکز علمی - کاربردی آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: امیدوارم در تمام زمینه‌های ایمنی، شاهد بروز این ایده‌ها باشیم و بتوانیم با تولید دانش بومی به هوشمندسازی خدمات ایمنی کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار