برگزاری نشست هماهنگی و هم‌اندیشی برپایی "سومین رویداد ملی فرهنگی هنری فردخت" در کاشان

اصفهان(پانا) - نشست هماهنگی و هم اندیشی برپایی "سومین رویداد ملی فرهنگی هنری فردخت" در حوزه طراحی و دوخت به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هماهنگی و هم‌اندیشی برپایی "سومین رویداد ملی فرهنگی هنری فردخت" در کاشان

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نشست هماهنگی و هم اندیشی برپایی "سومین رویداد ملی فرهنگی هنری فردخت" در حوزه طراحی و دوخت خبر داد و گفت: بایگانی مستندات دوره های قبلی فردخت جهت استفاده از تجربیات و ثبت در رزومه کاری رویداد و چاپ ویژه نامه این رویداد از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

وی با اشاره به پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه دائمی در دوره سوم فردخت، افزود: مقرر شد مکاتبات لازم با دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برای اخذ مجوزهای لازم به منظور قرار گیری این رویداد در تقویم رویدادهای فرهنگی هنری کشور در سال های آینده صورت پذیرد.

نمکی بر استفاده از پتانسیل اتاق بازرگانی کاشان و تولید کنندگان کاشانی برای تجاری سازی طرح ها تأکید و تصریح کرد: انتشار مجله تخصصی به صورت کاغذی یا الکترونیکی، ایجاد و تکمیل شورای سیاست گذاری، استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان، طراحی لوگو و انتخاب شعار در دوره سوم رویداد و ... از دیگر مباحث این نشست بود.

گفتنی است، این نشست با حضور رئیس و معاون مرکز فنی حرفه ای شهید موسویان کاشان و نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج کاشان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرنگار :محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار