رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد

لزوم بازشناسی گنجینه‌های عظیم هویتی انقلاب اسلامی ایران

اصفهان(پانا) _ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بر لزوم بازشناسی گنجینه‌های عظیم هویتی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بازشناسی گنجینه‌های عظیم هویتی انقلاب اسلامی ایران

حجت الاسلام والمسلمین محمدجوادحاج علی اکبری، در گردهمایی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کاشان، ضمن گرامی داشت سالروز آزادسازی با بیان اینکه امام صادق (ع) ابواب علمی تازه ای را به روی بشریت گشودند، بیان کرد: تمام انسان ها وامدار نهضت علمی آن حضرت هستند.
وی به تداوم نهضت علمی امام صادق (ع) به برکت انقلاب اسلامی در کشورمان اشاره کرد و گفت: انقلاب علمی کشورمان به برکت مکتب امام صادق(ع) رونق یافته است.
حاج علی اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده، اظهار کرد: گرچه شهادت فخری زاده باعث شد قدری برای مردم شناخته شود، ولی هنوز ابعاد علمی، اخلاقی، انقلابی و ولایی این مرد بزرگ و عزیز که دشمنان قبل از شهادتش بیشتر از ما ایشان را می شناختند، آن طور که باید شناخته نشده است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه شهید فخری زاده از مفاخر ایران بود، ادامه داد: به دلیل اینکه این شخصیت بزرگوار می خواست با تدابیر بسیار دقیق فتوحات بزرگ علمی را برای کشورمان رقم بزند دشمنان ایشان را به شهادت رساندند. شهید فخری زاده با روحیه جهادی توانست دانشجویان خوبی را تربیت کند.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری با اشاره به پیشینه علمی و دینی منطقه کاشان، علی بن باقر(ع) را نماد هویتی کاشان و حتی کشور دانست و گفت: امام باقر(ع) عزیزترین فرزندش علی بن باقر(ع) را که برخوردار از رتبه علمی بسیار بالای ایمان و جهاد بود برای تبلیغ دین و اقامه نماز جمعه به کاشان فرستادند و این نقطه عطف و مهمی برای مردم کاشان به شمار می آید.
وی ضمن اهمیت نماز بویژه نماز اول وقت وبا کیفیت سخنان گفت: سه اصل نماز، راستگویی،امانتداری را بخاطر بسپارید و در زندگی بکارگرفته شود.

خبرنگار:زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار